Oblečenie Gucci

Niektorí ľudia sú veľkými fanúšikmi dizajnov značky Gucci s jej charakteristickým vzorom, ale sú aj ľudia, ktorí ho absolútne neznášajú. Počet hejterov je však pre obrovskú módnu ikonu, akou je Gucci, nepodstatný. Táto značka je synonymom luxusu a považuje sa za jednu z najhodnotnejších a najžiadanejších módnych značiek na svete. Jej výrobky sú často vnímané ako symboly statusu a investície do nadčasového štýlu. Prémiové značky sú vyhľadávaným a častým spolupracovníkom. Adidas je jedným z dlhoročných partnerov značky Gucci a v spolupráci pokračujú aj po vydaní veľmi kritizovaného svetra Baclava. Veľa ich oblečenia sa skutočne považuje za rasistické, ale značky tvrdia, že podporujú všetkých rovnako. Okrem adidas spolupracovala Gucci aj s kontroverznou Balenciaga, CDG alebo spoločnosťou XBOX. Ikonické dizajny značky Gucci sú veľmi obľúbené na trhu s falzifikátmi. Kúpiť si tričko Gucci za 40 dolárov je obchod, ktorý nie každý má silu odmietnuť. Originálna kolekcia oblečenia zahŕňa všetko od búnd cez kabáty až po obľúbené doplnky. Najdrahší opasok Gucci Stuart Hughes sa predal za 250 000 USD a je to najdrahší predmet značky Gucci, aký sa kedy predal.

Gucci

Gucci je jednou z najprestížnejších a najvplyvnejších luxusných módnych značiek na svete, ktorá je známa svojím osobitým dizajnom, kvalitným remeselným spracovaním a bohatým talianskym dedičstvom. Založil ju v roku 1921 Guccio Gucci vo Florencii v Taliansku. Začínala ako malá spoločnosť vyrábajúca kožené výrobky a batožinu. Okamžite ju spoznáte podľa loga s dvojitým G (GG), ktoré predstavuje iniciály zakladateľa, Guccio Gucci. Toto logo a ďalšie charakteristické motívy, ako napríklad zelený a červený pásik, sa stali synonymom značky. Ich ponuka zahŕňa položky ako handbags, footwear, vône alebo ich ikonické Gucci belts. Možno ste nevedeli, že Gucci sa angažuje v rôznych filantropických aktivitách vrátane podpory UNICEF, kampane Chime for Change a iniciatív zameraných na podporu rodovej rovnosti a práv detí. Pokiaľ ide o partnerstvá, Gucci spolupracoval s kontroverznou značkou Balenciaga, CDG alebo spoločnosťou XBOX. Mať Gucci XBOX, ktorý je flexibilný, si nemôže dovoliť každý, a keďže k 20. narodeninám Gucciho bolo navrhnutých len 100 konzol, je to skvelá dlhodobá investícia. Ak vás zaujíma príbeh značky Gucci, bolo by skvelé pozrieť si film "House of Gucci", ktorý odráža skutočnú drámu módneho domu.